Ogólne zasady rezerwacji

Wstecz


OZR

Rezerwacja

Składanie rezerwacji jest bardzo proste i sprowadza się do kilku kroków.

Rezerwacje na bilety promowe można składać za pośrednictwem formularza internetowego (zamówienia składane drogą elektroniczną przyjmowane są 24 godz. na dobę, przez 7 dni w tygodniu) lub telefonicznie (w godzinach pracy biura) - aktualne nr telefonów, faksu zostały podane w zakładce kontakt.

Rezerwacje są realizowane od poniedziałku do soboty, w godzinach pracy biura - aktualne informacje, nr telefonów, faksu zostały podane w zakładce kontakt.

Podczas składania rezerwacji należy:

  • wybrać rodzaj biletu
  • podać dane wszystkich pasażerów
  • wybrać formę płatności (wpłata na konto lub bezpieczne płatności elektroniczne) (Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Operatora Płatności Elektronicznej)
  • podać dane kontaktowe osoby zamawiającej

Rezerwacje przyjmowane są minimum 1 do 2 dni przed planowanym rejsem. Rezerwacja musi zostać opłacona przed planowanym rejsem. Rezerwacja nie opłacona w terminie zostaje anulowana.

W przypadku gdy przewoźnik promowy podaje ceny biletów w euro lub w innej walucie obcej (nie PLN), ceny są zawsze przeliczane po kursie sprzedaży z dnia dokonania rezerwacji na PLN (zł). Na naszych stronach prezentujemy zawsze prawdziwe i realne ceny biletów promowych, ceny kabin, ceny wycieczek morskich.

Różnice w kursach walut (zarówno na plus jak i na minus) nie zostaną zwrócone, Klient nie jest zobligowany do ewentualnej dopłaty wynikającej z różnicy przyjętych kursów walut.

Firma Modos (Operator serwisu internetowego Retravel.pl) nie ponosi odpowiedzialności za wszelkiego rodzaju szkody wynikłe z niedokończonej rezerwacji.

Obsługa rezerwacji

Obsługę rezerwacji biletów promowych zapewnia:

Modos, ul. Rydzowa 43, 64-100 Leszno
NIP: 697-119-76-81

Tel.: +48 570 006 336
Biuro czynne: pn-pt: 8:00-17:00, so: 9:00-13:00

Płatność

W momencie kiedy Twoje zgłoszenie rezerwacji biletów promowych zostanie zarejestrowane w naszym systemie, otrzymasz od nas potwierdzenie rezerwacji miejsc poprzez e-mail lub telefonicznie. Wraz z potwierdzeniem rezerwacji miejsc otrzymasz od nas informacje dotyczące płatności - kwocie do zapłaty, terminie płatności i sposobie zapłaty.

Płatności elektroniczne obsługiwane są przez Przelewy24. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

Odbiór biletu

Po opłaceniu rezerwacji otrzymasz od nas potwierdzenie w formie elektronicznej (voucher zostanie przesłany na podany w zamówieniu adres e-mail) lub nr rezerwacji. Na życzenie, potwierdzenie rezerwacji (voucher) możemy przesłać pocztą tradycyjną lub faksem.

Otrzymane potwierdzenie (voucher) należy wydrukować (lub zapamiętać nr rezerwacji) i zabrać ze sobą w podróż.

Dodatek paliwowy

Na wybrane połączenia i linie promowe może zostać doliczona tzw. opłata paliwowa (Dodatek paliwowy). Wysokość opłaty paliwowej jest regulowana przez poszczególnych Armatorów. O wysokości opłaty paliwowej informujemy na naszych stronach - www.promy-retravel.pl - oraz pod numerem telefonu.

Zwroty i reklamacje

Zarezerwowany bilet można zwrócić. Zasady zwrotów zarezerwowanych biletów promowych są ściśle opisane w regulaminach poszczególnych przewoźników. Informacje o zwrotach zarezerwowanych biletów udzielamy telefonicznie lub poprzez e-mail.

Reklamacje, w formie pisemnej, można zgłaszać do 14 dni roboczych (licząc od daty planowanego rejsu) drogą elektroniczną lub pocztą tradycyjną. Aktualne dane teleadresowe znajdują się w zakładce Kontakt.

Złożona poprawnie reklamacja jest rozpatrywana, maksymalnie do 14 dni roboczych.

Zmiany

Zarezerwowany bilet można zmienić. Zasady zmian zarezerwowanych biletów promowych są ściśle opisane w regulaminach poszczególnych przewoźników. Informacje o zmianach zarezerwowanych biletów udzielamy telefonicznie lub poprzez e-mail.

Zmiany w rezerwacji przyjmujemy drogą elektroniczną, poprzez e-mail lub formularz zmiany.

Dane osobowe

Administratorem danych osobowych dobrowolnie przekazanych za pośrednictwem formularza rezerwacji w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U 2016 poz. 922) jest Firma Modos (Operator serwisu internetowego), mająca swoją siedzibę w Lesznie 64-100, NIP: 697-119-76-81.

Zapoznaj się z pełną polityką prywatności Firmy Modos (Operatora serwisu internetowego), dokument jest dostępny w tym miejscu.

Zamawiając bilet promowy wyrażam zgodę na otrzymywanie od Firmy Modos (Operatora serwisu internetowego) drogą elektroniczną, na wskazany przeze mnie adres e-mail i numer telefonu, informacji handlowych, dotyczących produktów i usług oferowanych przez Firmę oraz realizacji mojego zamówienia biletu promowego lub wycieczki, w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. 2017 poz. 1219).

Dodatkowe informacje

Opublikowane na stronach internetowych materiały, informacje lub ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.



Wstecz

Prom
Zawsze dobra cena

Wybierz bezpieczne rezerwacje biletów promowych. Gwarancja ceny przewoźnika, terminu oraz miejsca na promie przy potwierdzonej rezerwacji dla rejsów pasażerskich.

Telefon

Rezerwacja telefoniczna

pn-pt: 8:00-17:00, so: 9:00-13:00

tel. 570 006 336


Wypełnij formularz rezerwacji i przejdź dalej aby dokonać rezerwacji biletu promowego lub poznać ceny dla wybranego rejsu.

Rezerwacja telefoniczna
Tel.: 570 006 336

Rezerwacja telefoniczna
pn-pt: 8:00-17:00,
so: 9:00-13:00

Rezerwacja biletów promowych / InformacjaTelefon: 570 006 336

Góra