Regulamin przewoźnika - DFDS Seaways

Wstecz


Regulamin

Ogólne warunki rezerwacji i przewozu pasażerów
05.02.2008
DFDS Seaways

Pasażerowie są zobowiązani do zapoznania się z warunkami rezerwacji i przewozu pasażerów i ładunków.
1. PASAŻEROWIE

Zgodnie z zaleceniami DFDS Seaways w celu dokonania rezerwacji należy podać następujące dane:

  1. Imię i nazwisko wszystkich podróżnych
  2. Markę, model i numer rejestracyjny pojazdu
  3. Terminy i godzinę przeprawy - pasażer jest zobowiązany do wstawienia się na określony czas na terminalu
  4. Rodzaj taryfy (np. w jedną, w 2 strony)
2. KONTAKT Z PASAŻERAMI
  1. Osoba rezerwująca bilety promowe powinna pozostawić dane kontaktowe do osób wymienionych w rezerwacji lub przynajmniej jednej osoby. Utrzymanie kontaktu z pasażerami jest konieczne, ze względu na możliwe ewentualne zmiany w odjazdach pociągów, anulacje przejazdów lub inne nie określone sytuacje losowe związane z podróżą.
  2. W przypadku odmowy podania ww. danych adresowych i telefonów odpowiada sam pasażer. W takich przypadkach firma Modos (Operator serwisu Retravel.pl), Agent i DFDS Seaways nie odpowiadają za zaistniałe problemy i nie dokonują żadnych refundacji:
    1. za niewykorzystany bilet, zakup nowego biletu na miejscu
    2. rezerwacje hotelu
    3. inne osobiste wydatki lub koszty
3. DFDS Seaways oraz firma Modos (Operator serwisu Retravel.pl)

nie dokonują zwrotów w przypadku nie wpuszczenia pasażerów przez Służby Graniczne danego kraju). Jest to traktowane jako anulacja poniżej 24 godzin.

4. ODPRAWA (TZW. CHECK-IN) I ROZKŁADY JAZDY
  1. Zaokrętowanie rozpoczyna się na 2 godziny przed planowanym odpłynięciem promu.
  2. Pasażerowie mają obowiązek zgłosić się do odprawy biletowej w odpowiednim biurze portowym Armatora na 2 godziny przed planowanym odpłynięciem promu.
  3. Armator zastrzega sobie prawo do anulowania biletów bez prawa do jakiegokolwiek zwrotu w przypadku nie dotrzymania tego terminu przez pasażerów.
  4. Pasażerowie zobowiązani są posiadać wszelkie konieczne dokumenty podróży (bilety lub fax-vouchery), a w przypadku ich braku Armator ma prawo odmówić pasażerom prawa zaokrętowania.
  5. W przypadku zatrzymania Pasażera/ów przez np. Służby Graniczne, Celne, Weterynaryjne (osoby podróżujące ze zwierzętami) lub inne danego kraju i nie skorzystanie z tego powodu za rejsu, nie przysługuje zwrot należności za nie wykorzystany bilet.
5. BILETY I CENY
  1. BILETY PASAŻERSKIE - dla osób podróżujących samochodami osobowymi lub innymi pojazdami przeznaczonymi tylko do przewozu osób w celach turystycznych, natomiast osoby w pojazdach posiadają tylko bagaż z rzeczami na potrzeby własne.
  2. BILETY CARGO (FRACHT) - dla osób świadczących usługi osobom 3-cim za opłatą, a także przewożące towary na sprzedaż, targi, wystawy, mienie przesiedleńcze itp.
  3. W przypadku zakupu biletu pasażerskiego i próbie przewozu na nim towarów lub innych rzeczy z punktu 6.2, Przewoźnik/Armator może anulować bilet pasażerski wg warunków anulacji. W takim przypadku bilet pasażerski przepada, a Pasażer musi wykupić nowy bilet cargo odpowiedni do przewożonego ładunku i taryf, płacąc za niego na miejscu gotówką lub kartą płatniczą. Firma Modos (Operator serwisu Retravel.pl) nie kredytuje takich biletów.
  4. Bilety są ważne wg terminów i godzin zarezerwowanych i w tych terminach musza być wykorzystane.
  5. Armator oferuje bilety w taryfach "płynnych" to znaczy, ich cena może ulec zmianie w każdej chwili.
  6. Sprzedaż biletów odbywa się wg kursu sprzedaży EUR w banku PEKAO SA na dany dzień.
  7. Ceny biletów publikowane na stronach internetowych Retravel.pl obowiązują tylko przy zakupie w Polsce za pośrednictwem firmy Modos (Operatora serwisu Retravel.pl).
  8. Ceny biletów zależą od: sezonu w jakim ma nastąpić wyjazd, długości planowanego pobytu, terminu wykupienia biletu oraz godziny przejazdu.
  9. Firma Modos (Operator serwisu Retravel.pl) wystawia dla wszystkich pasażerów BILETY (wysyłane faxem lub e-mailem do pasażerów), z numerem rezerwacyjnym.
  10. W przypadku sił wyższych takich jak, np. strajk, sztorm, zagrożenie zamachem terrorystycznym, itp. Armator nie zapewnia pasażerom noclegów, wyżywienia, itp. Dodatkowo nie pokrywa kosztów paliwa na ewentualne dojazdy, autostrady i inne koszty.
6. ZMIANY W WYPŁYNIĘCIACH I CENACH
  1. Armator zastrzega sobie prawo do zmiany rozkładu rejsów (daty lub godziny), a także anulacji wypłynięcia np. ze względu na siły wyższe np. złe warunki pogodowe, strajki, awarie itp.
  2. Armator zastrzega sobie prawo do zmiany cen biletów bez wcześniejszego powiadomienia w przypadkach uzasadnionych wyższą koniecznością jak np. drastyczne i nagłe zmiany cen paliw, itp.
  3. Jednakże w przypadku zmian w potwierdzonych rezerwacjach lub sprzedanych biletach gwarantuje transport w innym terminie.
  4. W przypadku zmiany portu wypłynięcia, zmiany środka transportu lub anulacji rejsu nie dokonuje on zwrotów dodatkowych kosztów poniesionych przez pasażera tzn. dojazdu do innego portu (np. paliwo, autostrady), telefony, hotele, parkingi, rekompensaty za utracone wynagrodzenie z tytułu nie stawienia się do pracy, itp.
  5. Armator będzie dokładał wszelkich starań aby zagwarantować pasażerowi podróż w takich samych warunkach na jakie miał wykupiony bilet.
7. BILETY Z OTWARTĄ DATĄ POWROTU (TZW. OPEN)

Nie ma możliwości sprzedaży biletów OPEN czyli z nieokreślona datą powrotu.

8. WARUNKI PŁATNOŚCI
  1. Po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji należy dokonać pełnej wpłaty za bilet.
  2. Płatności za zakupiony bilet dokonuje się po przeliczeniu na złotówki wg kursu sprzedaży w banku PEKAO SA (informacja na temat kursów telefonicznie lub na stronie www.pekao.com.pl).
9. ANULACJE I ZMIANY

Wszelkie anulacje lub zmiany muszą być dokonywane pisemnie przez biuro, w którym została założona rezerwacja. Anulacje i zmiany są przyjmowane w godzinach pracy biura.

  1. wszystkie oferty są bezzwrotne!
  2. wszelkie zmiany w bilecie pociągają za sobą koszty w wysokości 35 EUR za zmianę
  3. w przypadku błędnego podania i wpisania nazwiska pasażera nie dokonuje się zmiany blankietu biletu, nanosi się jedynie zmianę na bilet, parafując ją
  4. nie ma możliwości zmian w biletach w czasie poniżej 24 godzin przed przejazdem. Niewykorzystany bilet przepada
  5. OFERTA - SUPER CENA - jest to oferta bezzwrotna, bez możliwości anulacji możliwa jest zmiana w bilecie, pociąga ona jednak za sobą opłatę za zmianę rezerwacji w wysokości 35 euro + dopłata do aktualnej ceny za bilet. Jeśli cena jest niższa nie dokonuje się zwrotów różnicy za bilet
  6. podstawą do zwrotu pieniędzy dla klienta jest pierwotna data rezerwacji (wypłynięcia i powrotu)
10. UBEZPIECZENIE
  1. Bilety i vouchery nie obejmują ubezpieczenia na czas trwania pobytu klienta poza granicami kraju. Klient musi wykupić sobie osobną polisę w wybranym przez siebie towarzystwie ubezpieczeniowym.
  2. Bilety i vouchery nie są objęte ubezpieczeniem od kosztów anulacji, ewentualnej rezygnacji i utraty bagażu.
  3. Pasażer jest ubezpieczony przez Przewoźnika tylko na czas przebywania na jego jednostce. Ubezpieczenie nie działa, jeżeli jest on pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
  4. Pasażer musi ściśle przestrzegać regulaminów obowiązujących na danych jednostkach i terminalach.
  5. Aby otrzymać ewentualne odszkodowania od Przewoźników, klient musi posiadać odpowiednie zaświadczenie wydane na miejscu przez Dyżurnego Ruchu.
  6. Pasażer odpowiada za uszkodzenia taboru przy załadunku i wyładunku pojazdów na platformę.
11. ZAGUBIENIE BILETU

W przypadku zagubienia biletu należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie biuro wystawiające bilet. Bilet zagubiony uznaje się za wykorzystany, a nowy należy ponownie zakupić z własnych środków.

12. ZWIERZĘTA DOMOWE
  1. Zwierzęta domowe przewożone są wg cen podanych na zapytanie w biurze firmy Modos (Operatora serwisu Retravel.pl).
  2. Każde zwierze przewożone promem w musi posiadać swój paszport zgodnie z regulacjami Unii Europejskiej z dnia 03.07.2004, więcej informacji na temat transportu zwierząt do Wielkiej Brytanii uzyskać można na stronie internetowej www.defra.gov.uk.
  3. Za ważność dokumentów dla zwierząt odpowiada sam Pasażer i w przypadku zatrzymania jego samego lub zwierzęcia wszelkie koszty pokrywa on sam (np. hotel, schronisko dla zwierząt, badania itp.).
13. USŁUGI MEDYCZNE
  1. Usługi medyczne lekarza pokładowego są bezpłatne tylko wówczas, jeśli obejmują pomoc w nagłych przypadkach, w przypadku choroby morskiej lub leczenia ambulatoryjnego urazów, które powstały w trakcie rejsu na pokładzie statku.
  2. Kaąda z podróżujących osób powinna znać swój stan zdrowia i ona też ponosi odpowiedzialność za ewentualne komplikacje zdrowotne. Przypominamy o zabraniu właściwych dla swojego schorzenia medykamentów.
  3. W każdym innym przypadku lekarz będzie pobierał odpowiednie honorarium.
14. SKARGI I ZAŻALENIA
  1. Wszelkie reklamacje należy odsyłać do firmy Modos (Operatora serwisu Retravel.pl) w formie pisemnej najdalej do siedmiu dni po zakończeniu "problemowego" przejazdu. W przypadkach spornych rozstrzygać będzie Sąd Rejonowy dla firmy Modos (Operatora serwisu Retravel.pl) (w Polsce) lub DFDS Seaways (wskazany kraj).
  2. Odpowiedzi na skargi będą przekazywane tą samą drogą jaką były składane (np. poprzez Agenta, u którego wykupiono bilety).



Wstecz

Prom
Zawsze dobra cena

Wybierz bezpieczne rezerwacje biletów promowych. Gwarancja ceny przewoźnika, terminu oraz miejsca na promie przy potwierdzonej rezerwacji dla rejsów pasażerskich.

Telefon

Rezerwacja telefoniczna

pn-pt: 8:00-17:00, so: 9:00-13:00

tel. 570 006 336


Wypełnij formularz rezerwacji i przejdź dalej aby dokonać rezerwacji biletu promowego lub poznać ceny dla wybranego rejsu.

Rezerwacja telefoniczna
Tel.: 570 006 336

Rezerwacja telefoniczna
pn-pt: 8:00-17:00,
so: 9:00-13:00

Rezerwacja biletów promowych / InformacjaTelefon: 570 006 336

Góra